Vážení snoubenci, velice nás těší, že jste si pro vstup do společného života zvolili právě nás. Aby tento významný den probíhal bez problémů, připravili jsme pro Vás několik praktických rad a informací.
Svatební obřady se konají ve slavnostním sále Městského úřadu v Novém Strašecí.
Městský úřad je vybaven bezbariérovým přístupem. V případě zájmu lze oddat i na jakémkoli vhodném místě ve správním obvodu Nového Strašecí.
Pro rezervaci termínu se obracejte na matriku.
Po potvrzení termínu matrikou doneste 1 měsíc před smluveným termínem vyplněný dotazník o uzavření manželství spolu s doklady (občanské průkazy, rodné listy a pokud je to Váš druhý pokus, tak i rozsudek soudu o rozvodu manželství).
Podrobné podmínky naleznete ZDE
Po příjezdu k městskému úřadu je parkování vozidel před vchodem u úřadu. Cesta svatebního průvodu dále pokračuje hlavním vchodem do schodišťové haly. Zde se Vás ujme matrikářka, která povede další organizaci Vašeho svatebního obřadu.
Hosté projdou do slavnostního sálu. V sále je kapacita cca 70 míst k sezení a cca 20 míst ke stání.
Nevěsta a ženich s doprovodem přicházejí do slavnostního sálu za znění slavnostního pochodu po usazení všech hostů.
V průběhu a po ukončení svatebního obřadu je možné zhotovovat svatební fotografie a video. V případě Vašeho přání lze zajistit přítomnost profesionálního fotografa.
Naším cílem je Vaše naprostá spokojenost.
Přejeme Vám na společné cestě životem hodně lásky, štěstí, zdraví a tolerance.
Registrované pertnerství
Základní informace ZDE
Zahraniční partnerství