Zápis
ze 45. zasedání rady města,
konaného dne 30. července 2012
P ř í t o m n i :
RNDr. Libuše Vosátková - místostarostka
města
Ing. Jan Bureš - člen rady města
Ing. Karel Kestner - člen rady města
Bc. Pavel Novák - člen rady města
JUDr. Jiří Tláskal - tajemník MěÚ
O m l u v e n i:
Mgr. Karel Filip - starosta města
Ing. Jan Bechyně - člen rady města
Mgr. Richard Spiegl - člen rady města
H o s t é :
Pavel Friebert - vedoucí OI MěÚ
(k bodu 3)
Ing. Miroslav Čermák - jednatel TSNS, s.r.o.
(k bodu 3)
O v ě ř o v a t e l é z á p i s u:
(jmenováni řídícím schůze)
…………………………………………. ………………………………………..
Ing. Jan Bureš v.r. (7.8.2012) Ing. Karel Kestner v.r. (2.8.2012)
Program:
Zahájení
1. Veřejná zakázka – Vodovod Nové Strašecí – řad L – Rudská
2. Veřejná zakázka – výměna oken v čp. 645, ul. Ke Stadionu
3. Oprava části komunikace Al. Jiráska – dokončení
4. Přijetí dotace a návrh smlouvy o poskytnutí dotace z fondů Středočeského kraje
5. Ukončení nájmu bytu č. 23, Rakovnická ulice čp. 696, nový pronájem
6. Ukončení nájemního vztahu – nájem nebytových prostor v čp. 646
Různé
Závěr
Zahájení
Zasedání zahájila v 17:30 hodin místostarostka města RNDr. Libuše Vosátková, přivítala přítomné a konstatovala, že rada města je schopna se usnášet vzhledem k účasti 4 členů rady města.
Omluveni z dnešního jednání jsou Mgr. Karel Filip, Ing. Jan Bechyně a Mgr. Richard Spiegl.
Místostarostka města konstatovala, že zápis z minulé rady města byl ověřen Bc. Pavlem Novákem a Mgr. Richardem Spieglem.
Místostarostka města jmenoval za ověřovatele dnešního zápisu Ing. Jana Bureše
a Ing. Karla Kestnera.
Místostarostka města seznámil přítomné s programem jednání rady města.
Tento program byl schválen 4 členy rady města
1) Veřejná zakázka malého rozsahu na stavební práce – Vodovod Nové Strašecí – řad L – Rudská
Na základě usnesení RM č. 557/2012 byla vypsána veřejná zakázka malého rozsahu na stavební práce – Vodovod Nové Strašecí – řad L – Rudská.
Ve veřejné zakázce byli adresně obesláni tito dodavatelé:
1. MAO Kladno, a. s., Huťská 1557, 272 01 Kladno,
2. ČESTAV, s. r. o., Jiřího Šotky 1180, 271 01 Nové Strašecí
3. Technické služby Nové Strašecí, spol. s r. o., Lipová 1172, 271 01 Nové Strašecí
4. Froněk, spol. s. r. o., Zátiší 2488, 269 01 Rakovník
5. ESTA, spol. s. r. o., Lacinova 750, 272 01 Kladno
6. Investice a stavební práce, s. r. o., Kuštova 2655, 269 01 Rakovník II
7. EKOSTAVBY Louny, s. r. o., Václava Majera 573, 440 01 Louny
Veřejná zakázka byla zveřejněna současně na webových stránkách města.
Ve lhůtě pro podání nabídek, tj. do 8.00 hod. dne 17. 7. 2012, bylo doručeno zadavateli
16 nabídek těchto uchazečů:
Poř. č. | Uchazeč |
1. | SAT-AN STAVBY, SE, Buštěhradská 282, 272 03 Kladno – Dubí IČ: 29000106 |
2. | InTePs s. r. o., Kollárova 511, 397 01 Písek IČ: 26020327 |
3. | Investice a stavební práce, s. r. o., Kuštova 2655, 269 01 Rakovník IČ: 27105539 |
4. | Ing. Radek Gregor, Horní 2299/36, 591 01 Žďár nad Sázavou IČ: 65752503 |
5. | KVIS Pardubice, a. s., Zelená louka, Rosice 151, 533 53 Pardubice IČ: 46506934 |
6. | NOVADUS, spol. s r. o., Ke Skalám 603, Příbram V – Zdaboř IČ: na obálce neuvedeno |
7. | MAO a. s., Huťská 1557, 272 01 Kladno IČ: 16978307 |
8. | Petr Kožený s. r. o., Švermovská 32, 273 41 Brandýsek IČ: 25631039 |
9. | KOMASTAV DS s. r. o., Na Popluží 821/11, 400 01 Ústí nad Labem IČ: 25476696 |
10. | Aquarius s. r. o., Bendlova 2037, 272 01 Kladno IČ: 49550616 |
11. | Technické služby Nové Strašecí, s. r. o., Lipová 1172, 271 01 Nové Strašecí IČ: 27236846 |
12. | ESTA s. r. o., Vodohospodářské a pozemní stavby, Lacinova 750, 272 01 Kladno 2 IČ: 43774458 |
13. | PVZ s. r. o., U Malvazinky 2670/30, 150 00 Praha 5 IČ: 25645811 |
14. | Froněk, spol. s r. o., Zátiší 2488, 269 01 Rakovník IČ: 47534630 |
15. | EKOSTAVBY Louny s. r. o., Václava Majera 573, 440 01 Louny IČ: 10442481 |
16. | GAMAGAS Mělník s. r. o., 277 04 Cítov 39 IČ: 25107011 |
Společná komise na svém jednání dne 17. 7. 2012 při kontrole úplnosti nabídek shledala:
1. U nabídky č. 13, uchazeč PVZ s. r. o., U Malvazinky 2670/30, 150 00 Praha 5,
IČ: 25645811, nebylo v nabídce doloženo:
- Prohlášení – specifikace subdodavatelů, podepsané na první straně oprávněnou osobou uchazeče /Příloha č. 5 zadávacích podmínek./ Požadavek zadavatele, aby uchazeč předložil toto prohlášení, byl uveden v ustanovení čl. V. Využití subdodavatelů, odst. (1), a v čl. VIII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. h).
- Uvedení skutečnosti, že pokud dodavatel nebude mít v úmyslu zadat žádnou část veřejné zakázky jednomu či více subdodavatelům, uvede tuto skutečnost v Prohlášení – specifikaci subdodavatelů, které bylo přílohou č. 5 zadávacích podmínek. Požadavek zadavatele, aby uchazeč sdělil tento údaj, byl uveden v ustanovení čl. V. Využití subdodavatelů, odst. (2).
2. U nabídky č. 16, uchazeč GAMAGAS Mělník s. r. o., 277 04 Cítov 39, IČ: 25107011, nebylo v nabídce doloženo:
- Zpracovaný časový harmonogram průběhu realizace stavby. Pro zpracování časového harmonogramu průběhu realizace stavby měl být uvažován termín zahájení stavby 3. 9. 2012. Požadavek zadavatele, aby uchazeč předložil zpracovaný časový harmonogram stavby, byl uveden v ustanovení čl. VI. Doba a místo plnění, odst. (4), a v čl. VIII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. c).
Z výše uvedených důvodů společná komise navrhuje zadavateli vyloučit z další účasti ve veřejné zakázce tyto uchazeče:
- PVZ s. r. o., U Malvazinky 2670/30, 150 00 Praha 5, IČ: 25645811, uchazeč č. 13.,
- GAMAGAS Mělník s. r. o., 277 04 Cítov 39, IČ: 25107011, uchazeč č. 16.,
Další jednání společné komise k posouzení kvalifikace a posouzení a hodnocení nabídek bylo sjednáno na 27. 7. 2012.
Radě města je předkládána dílčí zpráva o jednání společné komise (protokol o otevírání obálek s nabídkami), jelikož o vyloučení uchazeče z účasti v zadávacím řízení by měl zadavatel rozhodnout neprodleně.
Po projednání rada města přijala
U s n e s e n í č. 588
I. b e r e n a v ě d o m í
dílčí zprávu společné komise pro otevírání obálek, posouzení kvalifikace a posouzení
a hodnocení nabídek na zakázku malého rozsahu na stavební práce – Vodovod Nové Strašecí – řad L – Rudská, která se skládá z protokolu o otevírání obálek s nabídkami, včetně příloh.
II. v y l u č u j e
z účasti v zadávacím řízení uchazeče:
a) PVZ s. r. o., U Malvazinky 2670/30, 150 00 Praha 5, IČ: 25645811, uchazeč č. 13., z důvodů:
- V nabídce nebylo doloženo Prohlášení – specifikace subdodavatelů, podepsané na první straně oprávněnou osobou uchazeče /Příloha č. 5 zadávacích podmínek./ Požadavek zadavatele, aby uchazeč předložil toto prohlášení, byl uveden v ustanovení čl. V. Využití subdodavatelů, odst. (1), a v čl. VIII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. h).
- V nabídce nebylo uvedeno, že pokud dodavatel nebude mít v úmyslu zadat žádnou část veřejné zakázky jednomu či více subdodavatelům, uvede tuto skutečnost v Prohlášení – specifikaci subdodavatelů, které bylo přílohou č. 5 zadávacích podmínek. Požadavek zadavatele, aby uchazeč sdělil tento údaj, byl uveden v ustanovení čl. V. Využití subdodavatelů, odst. (2).
b) GAMAGAS Mělník s. r. o., 277 04 Cítov 39, IČ: 25107011, uchazeč č. 16., z důvodů:
- V nabídce nebyl doložen zpracovaný časový harmonogram průběhu realizace stavby. Pro zpracování časového harmonogramu průběhu realizace stavby měl být uvažován termín zahájení stavby 3. 9. 2012. Požadavek zadavatele, aby uchazeč předložil zpracovaný časový harmonogram stavby, byl uveden v ustanovení čl. VI. Doba a místo plnění, odst. (4), a v čl. VIII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. c).
III. u k l á d á
tajemníkovi MěÚ ve spolupráci s OI MěÚ informovat uchazeče ve veřejné zakázce:
- PVZ s. r. o., U Malvazinky 2670/30, 150 00 Praha 5, IČ: 25645811, uchazeč č. 13.,
- GAMAGAS Mělník s. r. o., 277 04 Cítov 39, IČ: 25107011, uchazeč č. 16.,
o vyloučení z účasti v zadávacím řízení.
Pro toto usnesení hlasovali 4 členové rady města
2) Veřejná zakázka malého rozsahu na stavební práce – výměna oken v bytovém domě č.p. 645, ul. Ke Stadionu, Nové Strašecí
Důvodová zpráva:
Na základě usnesení RM č. 540/2012 byla vypsána veřejná zakázka malého rozsahu
na stavební práce – výměna oken v bytovém domě čp. 645, ul. Ke Stadionu, Nové Strašecí.
Ve veřejné zakázce byli adresně obesláni tito dodavatelé:
1. Decro Bzenec, spol. s r. o., U Bzinku 1427, 696 81 Bzenec,
2. Window Holding, a. s., Hlavní 456, 250 89 Lázně Toušeň,
3. Bohemia plast Group, s. r. o., Pražská 140, 269 01 Rakovník
4. GEUS okna, a. s., Suchardova 513, 272 01 Kladno
5. Hamirolast, a. s., Jiřího Šotky 1209, 271 01 Nové Strašecí,
6. Profiokna, s. r. o., K Mírovému náměstí 421, 273 01 Kamenné Žehrovice,
7. OKNOTHERM, spol. s r. o., Kollárova 2085, 269 01 Rakovník
Veřejná zakázka byla zveřejněna současně na webových stránkách města.
Ve lhůtě pro podání nabídek, tj. do 18.00 hod. dne 4. 7. 2012, bylo doručeno zadavateli 20 nabídek těchto uchazečů:
Poř. č. | Uchazeč |
1. | UNIONPLAST – GROUP s. r. o., obchodní zastoupení Hroznětín, Potoční 226, 362 33 Hroznětín IČ: 29099374 |
2. | DECRO BZENEC, spol. s r. o., U Bzinku 1427, 696 81 Bzenec IČ: 63476142 |
3. | BOHEMIA PLAST GROUP s. r. o., Obchodní pobočka Rakovník, Pražská ul. 140, 269 01 Rakovník IČ: 24725447 |
4. | OKNOPLASTIK s. r. o., Bořivojova 878, 130 00 Praha 3 IČ: 26737906 |
5. | OKNOTHERM spol. s r. o., Kollárova 2085, 269 01 Rakovník IČ: na obálce neuvedeno |
6. | SVĚT OKEN s. r. o., Žižkova 890, 530 06 Pardubice IČ: 25831925 |
7. | ADAZ spol. s r. o., Kolbenova 609/40, 190 00 Praha 9 IČ: 27312844 |
8. | TSH plast s. r. o., pobočka Rakovník, Pražská 4, 269 01 Rakovník IČ: 25170473 |
9. | D – PRODUKT s. r. o., Slunečná 374, 354 91 Lázně Kynžvart IČ: 25089161 |
10. | RI OKNA a. s., Úkolky 1055, 696 81 Bzenec IČ: 60724862 |
11. | REDOBY s. r. o., Bezděkov 1037, 269 01 Rakovník IČ: 29028892 |
12. | PKS MONT, a. s., Brněnská 126/38, 591 39 Žďár nad Sázavou IČ: 65276507 |
13. | WINDOW HOLDING a. s., Futurama Business Park, Sokolovská 651/136 a, 186 00 Praha 8 – Karlín IČ: 28436024 |
14. | DEC-PLAST Trade s. r. o., Místecká 286, 742 58 Příbor IČ: 26874130 |
15. | UNIWIN okna dveře, Hailova 118, 261 01 Příbram IČ: na obálce neuvedeno |
16. | PROFIOKNA s. r. o., K Mírovému náměstí 421, 273 01 Kamenné Žehrovice IČ: 27413977 |
17. | DYNAL s. r. o., Vrchlického ul. 13, 270 34 Čistá IČ: 61680231 |
18. | HAMIROPLAST a. s., Jiřího Šotky, 271 01 Nové Strašecí IČ: 27170055 |
19. | České dřevařské závody Praha, a. s., Poupětova 3, 170 00 Praha 7 IČ: 00014010 |
20. | GEUS OKNA, a. s., Suchardova 513, 272 01 Kladno IČ: 46356885 |
Společná komise na svém jednání dne 24. 7. 2012 při kontrole úplnosti nabídek shledala:
1. U nabídky č. 4. OKNOPLASTIK s. r. o., Bořivojova 878, 130 00 Praha 3, IČ: 26737906:
- Čestné prohlášení dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona (příloha č. 2 zadávacích podmínek) není podepsáno oprávněnou osobou uchazeče, případně statutárním zástupcem uchazeče, nebo osobou pověřenou k zastupování. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. IV Požadavky na prokázání kvalifikace, odst. 1, a v čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. d). Zmocnění pro podepsanou osobu (Michala Dražana) nebylo doloženo.
- Návrh smlouvy o dílo (příloha č. 3 zadávacích podmínek) není podepsán statutárním zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, případně podpisem zmocněné osoby. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. f). Zmocnění pro podepsanou osobu (Michala Dražana) nebylo doloženo.
2. U nabídky č. 5. OKNOTHERM spol. s r. o., Kollárova 2085, 269 01 Rakovník,
IČ: 46678352:
- Krycí list nabídky nebyl podepsán statutárním zástupcem uchazeče (jedná se
o právnickou osobu). Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení
čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. a). Zmocnění pro podepsanou osobu (Jitka Bohuslavová) nebylo doloženo.
- Čestné prohlášení dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona (příloha č. 2 zadávacích podmínek) není podepsáno oprávněnou osobou uchazeče, případně statutárním zástupcem uchazeče, nebo osobou pověřenou k zastupování. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. IV Požadavky na prokázání kvalifikace, odst. 1, a v čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. d). Zmocnění pro podepsanou osobu (Jitka Bohuslavová) nebylo doloženo.
- Návrh smlouvy o dílo (příloha č. 3 zadávacích podmínek) není podepsán statutárním zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, případně podpisem zmocněné osoby. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. f). Zmocnění pro podepsanou osobu (Jitka Bohuslavová) nebylo doloženo.
3. U nabídky č. 6. SVĚT OKEN s. r. o., Žižkova 890, 530 06 Pardubice, IČ: 25831925:
- Krycí list nabídky nebyl podepsán statutárním zástupcem uchazeče (jedná se
o právnickou osobu). Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení
čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. a). Zmocnění pro podepsanou osobu (Ing. Luboš Šikula) nebylo doloženo.
- Čestné prohlášení dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona (příloha č. 2 zadávacích podmínek) není podepsáno oprávněnou osobou uchazeče, případně statutárním zástupcem uchazeče, nebo osobou pověřenou k zastupování. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. IV Požadavky na prokázání kvalifikace, odst. 1, a v čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. d). Zmocnění
pro podepsanou osobu (Ing. Luboš Šikula) nebylo doloženo.
- Návrh smlouvy o dílo (příloha č. 3 zadávacích podmínek) není podepsán statutárním zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, případně podpisem zmocněné osoby. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. f). Zmocnění pro podepsanou osobu (Ing. Luboš Šikula) nebylo doloženo.
4. U nabídky č. 8. TSH plast s. r. o., pobočka Rakovník, Pražská 4, 269 01 Rakovník,
IČ: 25170473:
- Krycí list nabídky nebyl podepsán statutárním zástupcem uchazeče (jedná se
o právnickou osobu). Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení
čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. a). Zmocnění pro podepsanou osobu (Veronika Jankurová) nebylo doloženo.
- Čestné prohlášení dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona (příloha č. 2 zadávacích podmínek) není podepsáno oprávněnou osobou uchazeče, případně statutárním zástupcem uchazeče, nebo osobou pověřenou k zastupování. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. IV Požadavky na prokázání kvalifikace, odst. 1, a v čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. d). Zmocnění
pro podepsanou osobu (Veronika Jankurová) nebylo doloženo.
- Nebyl předložen návrh smlouvy o dílo (příloha č. 3 zadávacích podmínek). Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. f).
5. U nabídky č. 14. DEC-PLAST Trade s. r. o., Místecká 286, 742 58 Příbor,
IČ: 26874130:
- Nabídka nebyla zpracována v originále. Krycí list, čestné prohlášení dle ustanovení
§ 53 odst. 1 zákona (příloha č. 2 zadávacích podmínek) a návrh smlouvy o dílo (příloha č. 3 zadávacích podmínek) nejsou opatřeny originálem podpisu. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (1).
Z výše uvedených důvodů společná komise navrhuje zadavateli vyloučit z další účasti
ve veřejné zakázce tyto uchazeče:
- OKNOPLASTIK s. r. o., Bořivojova 878, 130 00 Praha 3, IČ: 26737906, uchazeč č. 4.,
- OKNOTHERM spol. s r. o., Kollárova 2085, 269 01 Rakovník, IČ: 46678352, uchazeč č. 5.,
- SVĚT OKEN s. r. o., Žižkova 890, 530 06 Pardubice, IČ: 25831925, uchazeč č. 6.,
- TSH plast s. r. o., pobočka Rakovník, Pražská 4, 269 01 Rakovník, uchazeč č. 8.,
- DEC-PLAST Trade s. r. o., Místecká 286, 742 58 Příbor, uchazeč č. 14.
6. U nabídek č. 5. OKNOTHERM spol. s r. o., Kollárova 2085, 269 01 Rakovník,
IČ: 46678352,
č. 7. ADAZ spol. s r. o., Kolbenova 609/40, 190 00 Praha 9, IČ: 27312844,
č. 9. D – PRODUKT s. r. o., Slunečná 374, 354 91 Lázně Kynžvart, IČ: 25089161, a
č. 16. PROFIOKNA s. r. o., K Mírovému náměstí 421, 273 01 Kamenné Žehrovice,
IČ: 27413977:
- Nebyla obálka opatřena na uzavření podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, případně podpisem zmocněné osoby, popřípadě variantně razítkem uchazeče (bez podpisu), nebo kombinací obou možností, tj. výše uvedeným podpisem i razítkem. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (4). Společná komise však jednomyslně konstatovala, že toto pochybení u výše uvedených nabídek je čistě formálního charakteru a na obsah jednotlivých nabídek nemá žádný vliv. Předmětné nabídky uchazečů byly uzavřeny a zadavateli doručeny nepoškozené. Společná komise jednomyslně konstatovala, že ve věci tohoto pochybení je irelevantní uchazeče vyzývat k odstranění vady jejich nabídky a z důvodu formálnosti pochybení toto není důvodné pro vyloučení předmětných nabídek z posouzení a hodnocení.
7. U nabídek č. 16. PROFIOKNA s. r. o., K Mírovému náměstí 421, 273 01 Kamenné Žehrovice, IČ: 27413977 a
č. 18. HAMIROPLAST a. s., Jiřího Šotky, 271 01 Nové Strašecí, IČ: 27170055:
- Uvedené nabídky neobsahovaly kopie příslušných živnostenských oprávnění k předmětu veřejné zakázky. Společná komise však shledala možný nejednoznačný výklad čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. e) zadávacích podmínek. V tomto ustanovení se uvádí, že nabídka bude obsahovat: „Kopii příslušného živnostenského oprávnění k předmětu veřejné zakázky, nebo výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán“. Obě nabídky obsahovaly výpis z obchodního rejstříku, ve kterém je také uveden předmět podnikání uchazečů a bylo možné z něj dovodit, že oba uchazeči mají příslušné živnostenské oprávnění vztahující se k předmětu veřejné zakázky. Komise po diskusi jednomyslně konstatovala, že předložení pouze výpisu z obchodního rejstříku je možné, a nezbytné, akceptovat.
Společná komise na svém jednání dne 24. 7. 2012 při posouzení kvalifikace uchazečů shledala:
1. U nabídky č. 9. D – PRODUKT s. r. o., Slunečná 374, 354 91 Lázně Kynžvart, IČ: 25089161:
- V nabídce byl doložen výpis z obchodního rejstříku starší 90 dnů k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace. V nabídce byl doložen výpis z obchodního rejstříku datovaný dnem 8. 3. 2012. Posledním dnem na prokázání kvalifikace v předmětné veřejné zakázce je den 4. 7. 2012. Předložený výpis z obchodního rejstříku je tak starší 90 dnů.
Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. IV. Požadavky na prokázání kvalifikace, odst. (3) a v ustanovení čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. e).
Z výše uvedeného důvodu společná komise navrhuje zadavateli vyloučit z další účasti ve veřejné zakázce uchazeče:
- D – PRODUKT s. r. o., Slunečná 374, 354 91 Lázně Kynžvart, IČ: 25089161, uchazeče č. 9.
Společná komise na svém jednání 24. 7. 2012 provedla posouzení kvalifikace, a posouzení a hodnocení nabídek s tímto výsledkem:
Poř. číslo nabídky | Uchazeč | Nabídková cena: bodová hodnota | Dodací lhůta: bodová hodnota | Bodová hodnota CELKEM | Dosažené pořadí |
1. | UNIONPLAST – GROUP s. r. o., obchodní zastoupení Hroznětín, Potoční 226, 362 33 Hroznětín IČ: 29099374 | 58,40 | 12 | 70,40 | 9. |
2. | DECRO BZENEC, spol. s r. o., U Bzinku 1427, 696 81 Bzenec IČ: 63476142 | 50,45 | 29 | 79,45 | 4. |
3. | BOHEMIA PLAST GROUP s. r. o., Obchodní pobočka Rakovník, Pražská ul. 140, 269 01 Rakovník IČ: 24725447 | 49,77 | 30 | 79,77 | 3. |
7. | ADAZ spol. s r. o., Kolbenova 609/40, 190 00 Praha 9 IČ: 27312844 | 49,23 | 15 | 64,23 | 13. |
10. | RI OKNA a. s., Úkolky 1055, 696 81 Bzenec IČ: 60724862 | 52,04 | 24 | 76,04 | 5. |
11. | REDOBY s. r. o., Bezděkov 1037, 269 01 Rakovník IČ: 29028892 | 59,38 | 16 | 75,38 | 6. |
12. | PKS MONT, a. s., Brněnská 126/38, 591 39 Žďár nad Sázavou IČ: 65276507 | 70,00 | 30 | 100 | 1. |
13. | WINDOW HOLDING a. s., Futurama Business Park, Sokolovská 651/136 a, 186 00 Praha 8 – Karlín IČ: 28436024 | 51,18 | 23 | 74,18 | 7. |
15. | UNIWIN okna dveře, Hailova 118, 261 01 Příbram IČ: na obálce neuvedeno | 51,89 | 13 | 64,89 | 12. |
16. | ROFIOKNA s. r. o., K Mírovému náměstí 421, 273 01 Kamenné Žehrovice IČ: 27413977 | 50,44 | 20 | 70,44 | 8. |
17. | DYNAL s. r. o., Vrchlického ul. 13, 270 34 Čistá IČ: 61680231 | 47,68 | 14 | 61,68 | 14. |
18. | HAMIROPLAST a. s., Jiřího Šotky, 271 01 Nové Strašecí IČ: 27170055 | 46,26 | 20 | 66,26 | 11. |
19. | České dřevařské závody Praha, a. s., Poupětova 3, 170 00 Praha 7 IČ: 00014010 | 62,80 | 29 | 91,80 | 2. |
20. | GEUS OKNA, a. s., Suchardova 513, 272 01 Kladno IČ: 46356885 | 39,84 | 29 | 68,84 | 10. |
Na základě jednání navrhuje společná komise zadavateli vybrat nabídku č. 12. uchazeče PKS MONT, a. s., Brněnská 126/38, 591 39 Žďár nad Sázavou, IČ: 65276507, s cenou 241.450,00 včetně DPH a dodací lhůtou 20 dnů, jako ekonomicky nejvýhodnější nabídku.
V případě rozhodnutí o výběru ekonomicky nejvýhodnější nabídky OI MěÚ navrhuje úhradu výměny oken v bytovém domě čp. 645 provést, po dohodě s vedoucím FO p. Horáčkem, z finančních prostředků z vedlejšího hospodářství.
Po projednání rada města přijala
U s n e s e n í č. 589
I. b e r e n a v ě d o m í
zprávu společné komise pro otevírání obálek, posouzení kvalifikace a posouzení a hodnocení nabídek na zakázku malého rozsahu na stavební práce – výměna oken v bytovém domě
čp. 645, ul. Ke Stadionu, Nové Strašecí, která se skládá z protokolu o otevírání obálek s nabídkami a z protokolu o posouzení kvalifikace, a posouzení a hodnocení nabídek, včetně příloh.
II. v y l u č u j e
z účasti v zadávacím řízení uchazeče:
a) OKNOPLASTIK s. r. o., Bořivojova 878, 130 00 Praha 3, IČ: 26737906, uchazeč č. 4., z důvodů:
- Čestné prohlášení dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona (příloha č. 2 zadávacích podmínek) není podepsáno oprávněnou osobou uchazeče, případně statutárním zástupcem uchazeče, nebo osobou pověřenou k zastupování. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. IV Požadavky na prokázání kvalifikace, odst. 1, a v čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. d). Zmocnění pro podepsanou osobu (Michala Dražana) nebylo doloženo.
- Návrh smlouvy o dílo (příloha č. 3 zadávacích podmínek) není podepsán statutárním zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, případně podpisem zmocněné osoby. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. f). Zmocnění pro podepsanou osobu (Michala Dražana) nebylo doloženo.
b) OKNOTHERM spol. s r. o., Kollárova 2085, 269 01 Rakovník, IČ: 46678352, uchazeč č. 5., z důvodů:
- Krycí list nabídky nebyl podepsán statutárním zástupcem uchazeče (jedná se o právnickou osobu). Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení
čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. a). Zmocnění pro podepsanou osobu (Jitka Bohuslavová) nebylo doloženo.
- Čestné prohlášení dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona (příloha č. 2 zadávacích podmínek) není podepsáno oprávněnou osobou uchazeče, případně statutárním zástupcem uchazeče, nebo osobou pověřenou k zastupování. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. IV. Požadavky na prokázání kvalifikace, odst. 1, a v čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. d). Zmocnění pro podepsanou osobu (Jitka Bohuslavová) nebylo doloženo.
- Návrh smlouvy o dílo (příloha č. 3 zadávacích podmínek) není podepsán statutárním zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, případně podpisem zmocněné osoby. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. f). Zmocnění pro podepsanou osobu (Jitka Bohuslavová) nebylo doloženo.
c) SVĚT OKEN s. r. o., Žižkova 890, 530 06 Pardubice, IČ: 25831925, uchazeč č. 6., z důvodů:
- Krycí list nabídky nebyl podepsán statutárním zástupcem uchazeče (jedná se
o právnickou osobu). Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení
čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. a). Zmocnění pro podepsanou osobu (Ing. Luboš Šikula) nebylo doloženo.
- Čestné prohlášení dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona (příloha č. 2 zadávacích podmínek) není podepsáno oprávněnou osobou uchazeče, případně statutárním zástupcem uchazeče, nebo osobou pověřenou k zastupování. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. IV Požadavky na prokázání kvalifikace, odst. 1, a v čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. d). Zmocnění
pro podepsanou osobu (Ing. Luboš Šikula) nebylo doloženo.
- Návrh smlouvy o dílo (příloha č. 3 zadávacích podmínek) není podepsán statutárním zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, případně podpisem zmocněné osoby. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. f). Zmocnění pro podepsanou osobu (Ing. Luboš Šikula) nebylo doloženo.
d) TSH plast s. r. o., pobočka Rakovník, Pražská 4, 269 01 Rakovník, uchazeč č. 8., z důvodů:
- Krycí list nabídky nebyl podepsán statutárním zástupcem uchazeče (jedná se o právnickou osobu). Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení
čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. a). Zmocnění pro podepsanou osobu (Veronika Jankurová) nebylo doloženo.
- Čestné prohlášení dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona (příloha č. 2 zadávacích podmínek) není podepsáno oprávněnou osobou uchazeče, případně statutárním zástupcem uchazeče, nebo osobou pověřenou k zastupování. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. IV Požadavky na prokázání kvalifikace, odst. 1, a v čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. d). Zmocnění pro podepsanou osobu (Veronika Jankurová) nebylo doloženo.
- Nebyl předložen návrh smlouvy o dílo (příloha č. 3 zadávacích podmínek). Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. f).
e) DEC-PLAST Trade s. r. o., Místecká 286, 742 58 Příbor, uchazeč č. 14, z důvodů:
- Nabídka nebyla zpracována v originále. Krycí list, čestné prohlášení dle ustanovení
§ 53 odst. 1 zákona (příloha č. 2 zadávacích podmínek) a návrh smlouvy o dílo (příloha č. 3 zadávacích podmínek) nejsou opatřeny originálem podpisu. Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. VII. Způsob zpracování nabídky,
odst. (1).
f) D – PRODUKT s. r. o., Slunečná 374, 354 91 Lázně Kynžvart, IČ: 25089161, uchazeč č. 9, z důvodů:
- V nabídce byl doložen výpis z obchodního rejstříku starší 90 dnů k poslednímu dni,
ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace. V nabídce byl doložen výpis z obchodního rejstříku datovaný dnem 8. 3. 2012. Posledním dnem na prokázání kvalifikace v předmětné veřejné zakázce je den 4. 7. 2012. Předložený výpis z obchodního rejstříku je tak starší 90 dnů.
Nebyl tak splněn požadavek zadavatele obsažený v ustanovení čl. IV. Požadavky na prokázání kvalifikace, odst. (3) a v ustanovení čl. VII. Způsob zpracování nabídky, odst. (2) písm. e).
III. s c h v a l u j e
nabídku uchazeče PKS MONT, a. s., Brněnská 126/38, 591 39 Žďár nad Sázavou,
IČ: 65276507, za nabídkovou cenu 241.450,00 včetně DPH, s dodací lhůtou 20 dnů, jako ekonomicky nejvýhodnější nabídku.
IV. u k l á d á
a) tajemníkovi MěÚ ve spolupráci s OI MěÚ informovat uchazeče ve veřejné zakázce:
- OKNOPLASTIK s. r. o., Bořivojova 878, 130 00 Praha 3, IČ: 26737906, uchazeč
č. 4.,
- OKNOTHERM spol. s r. o., Kollárova 2085, 269 01 Rakovník, IČ: 46678352,
uchazeč č. 5.,
- SVĚT OKEN s. r. o., Žižkova 890, 530 06 Pardubice, IČ: 25831925, uchazeč č. 6.,
- TSH plast s. r. o., pobočka Rakovník, Pražská 4, 269 01 Rakovník, uchazeč č. 8.,
- D – PRODUKT s. r. o., Slunečná 374, 354 91 Lázně Kynžvart, IČ: 25089161, uchazeče č. 9.,
- DEC-PLAST Trade s. r. o., Místecká 286, 742 58 Příbor, uchazeč č. 14,
o vyloučení z účasti v zadávacím řízení,
b) tajemníkovi MěÚ ve spolupráci s OI MěÚ informovat uchazeče ve veřejné zakázce, jejichž nabídky byly posuzovány a hodnoceny, o rozhodnutí RM o výběru ekonomicky nejvýhodnější nabídky,
c) tajemníkovi MěÚ ve spolupráci s OI MěÚ připravit k projednání na nejbližší radě města smlouvu o dílo se společností PKS MONT, a. s., Brněnská 126/38, 591 39 Žďár nad Sázavou, IČ: 65276507, za nabídkovou cenu 241.450,00 včetně DPH, s dodací lhůtou 20 dnů.
Pro toto usnesení hlasovali 4 členové rady města
3) Oprava části komunikace Al. Jiráska – dokončení
Rada města dne 23. 4. 2012 projednávala společný materiál Ing. Vladimíra Hubáčka,
Dr. Ing. Jana Kleindiensta a Pavla Frieberta, týkající se opravy části komunikace Al. Jiráska. Materiál byl zpracován s několika variantami řešení a na základě tehdy dostupných informací. Plánovaná oprava Al. Jiráska pak byla připravována pod velkým časovým tlakem z důvodu nutnosti koordinace s dokončováním komunikací v lokalitě Na Spravedlnosti firmou Čestav, s. r. o.
Projednávání materiálu na radě města byli přítomni také všichni předkladatelé a z rozsáhlé diskuse vzešlo usnesení č. 506, kterým byl schválen záměr rekonstrukce asfaltového povrchu ulice Al. Jiráska až na úroveň křižovatky s ul. Dužstevní a záměr rekonstrukce chodníku v úseku ulice Al. Jiráska až na úroveň s ulicí Družstevní a přesun veřejného osvětlení
do nového chodníku.
Na základě citovaného usnesení rady města č. 506:
- Byla následně s firmou Čestav, s. r. o., uzavřena smlouva o dílo, jejímž předmětem je realizace stavebních úpravy části ul. Al. Jiráska v úseku od severní hranice pozemku parc. č. 158/6 v kat. území Nové Strašecí k severní hranici křižovatky ul. Al. Jiráska s ul. 1. máje, a dále realizace stavebních úprav části ul. Al. Jiráska v úseku od severní hranice křižovatky ul. Al. Jiráska s ul. 1. máje, k jižní hranici křižovatky ul.
Al. Jiráska s ul. Družstevní.
- V úseku k ul. Družstevní TSNS realizovaly VO a zámkovou dlažbu na chodníku.
Východní stranu části komunikace mezi ulicemi 1. Máje a Družstevní, a to prostor mezi komunikací a oploceními, nebylo možné vyřešit časově současně, jelikož zde měla ještě probíhat stavba Občanského sdružení bubakov.net., a to pokládka optických kabelů. Předmětný pruh mezi komunikací a oploceními má být využit, v souladu s projektovou dokumentací na rekonstrukci ul. Al. Jiráska, k parkovacím stáním a současně k zásahu povrchových vod z asfaltové komunikace (zatravňovací tvárnice na štěrkovém loži s akumulační drenážní trubkou).
Provedení štěrkového podloží s akumulační drenážní trubkou je předmětem smlouvy o dílo s firmou Čestav, s. r. o. Dne 10. 7. 2012 bylo u pana Jirkovského z bubákov.net. ověřeno, že veškeré kabely jejich stavby jsou v dotčeném úseku položeny a lze realizovat štěrkové podloží. Vzhledem k deštivému počasí první půlky července se firma Čestav, s. r. o., nechtěla pouštět do realizace podkladu, aby nedocházelo k nadměrnému znečišťování hotové nové asfaltové komunikace.
OI současně vedl jednání se zástupci Občanského sdružení bubakov.net. (paní Zelenková, pan Jirkovský) o finanční náhradě, kterou sdružení poskytne na dokončení povrchu v místě jejich výkopu. Výsledkem tohoto jednání je předjednaná finanční náhrada ve výši
55.000,- Kč včetně DPH.
Vzhledem k dovolené jednatele Čestav, s. r. o., pana Petra Dolejška, nebylo možné v třetím červencovém týdnu dojednat přesný termín dokončení štěrkového lože s akumulační drenážní trubkou. Jednání proběhlo dne 26. 7. a Čestav, s. r. o. stavbu urychleně dokončí v nejbližších dnech.
Položení zatravňovacích tvárnic na dokončený podklad, včetně jejich zásypu, navrhuje OI MěÚ realizovat prostřednictvím TSNS. Úhrada by byla provedena z finanční náhrady sdružení bubákov.net. na dokončení povrchu v místě jejich výkopu (55.000,- Kč včetně DPH) s případným dorovnáním rozdílu dle kalkulace TSNS z výběru parkovného.
Po projednání rada města přijala
U s n e s e n í č. 590
I. b e r e n a v ě d o m í
zprávu OI MěÚ o dokončení opravy komunikace Al. Jiráska.
II. u k l á d á
tajemníkovi MěÚ objednat cenovou nabídku na pokládku zatravňovacích tvárnic včetně zásypu na východní straně ul. Al. Jiráska, mezi ul. 1. máje a Družstevní, v úseku mezi komunikací a oploceními u TSNS.
Pro toto usnesení hlasovali 4 členové rady města
4) Přijetí dotace a návrh smlouvy o poskytnutí dotace z fondů Středočeského kraje
Na základě usnesení rady města č. 395 byly podány žádosti do fondů středočeského kraje na projekty:
- „Soubor propagačních materiálů města Nové Strašecí“
Výstupem projektu je výroba souboru propagačních materiálů (informativní brožura, vandrovní knížka, informační letáky a nástěnné mapy).
- předběžný odhad nákladů 94.812,- Kč, se spoluúčastí města 5 %, tj. 4.741,- Kč.
- „Vodovod – Nové Strašecí – řad L - Rudská“
Výstupem projektu je výstavba celkem 645 m vodovodního řadu L v ulici Rudská, který umožní připojení stávajících objektů a rozvojových obytných ploch a bude napojen na stávající vodovodní síť města.
- předběžný odhad nákladů 3.020.450,- Kč, se spoluúčastí města 5 %, tj. 151.023,- Kč.
- „Oprava zásahového automobilu Škoda 706 RTHP“
Výstupem projektu je celková oprava zásahového vozidla Škoda 706 RTHP místního sboru dobrovolných hasičů.
- předběžný odhad nákladů 201.830,- Kč, se spoluúčastí města 5 %, tj. 10.092,- Kč.
Dne 19. března 2012 schválilo Zastupitelstvo Středočeského kraje všechny výše uvedené žádosti o dotaci. Povinnou přílohou smlouvy o poskytnutí dotace je usnesení rady města
o schválení přijetí dotace a smlouvy o poskytnutí dotace.
Návrhy smluv byly vygenerovány z webové aplikace jako vzor. Samotná smlouva
o poskytnutí dotace bude generována webovou aplikací pro podávání žádostí poskytovatelem (Středočeským krajem) až po doložení všech povinných příloh.
Po projednání rada města přijala
U s n e s e n í č. 591
I. s o u h l a s í
- s přijetím dotace a uzavřením smlouvy o poskytnutí dotace na akce:
„Soubor propagačních materiálů města Nové Strašecí“ ve výši 90.071,- Kč,
„Vodovod – Nové Strašecí – řad L - Rudská“ ve výši 2.869.427,-Kč ,
„Oprava zásahového automobilu Škoda 706 RTHP“ ve výši 191.738,- Kč
se Středočeským krajem, IČO: 70891095
II. u k l á d á
- starostovi města podepsat smlouvy o poskytnutí dotace na výše zmíněné akce
Pro toto usnesení hlasovali 4 členové rady města
5) Ukončení nájmu bytu č. 23 Rakovnická čp. 696, nový pronájem
Paní xxxxxxxxx nyní xxxxxxxx podala dne 9. 7. 2012 výpověď z nájmu bytu č. 23
v čp. 696 v Rakovnické ulici, který užívá na základě nájemní smlouvy č.203/2011/Bal
ze dne 1. 8. 2011. Jedná se o půdní vestavbu 2 +kk s příslušenstvím, podlahová plocha
38,8 m2.
Paní xxxxxxx žádá o ukončení nájmu k 1. 10. 2012 po uplynutí 3 měsíční výpovědní lhůty
dle §710 odst. 2 obč. zákoníku.
MěÚ Nové Strašecí byla současně téhož dne doručena žádost pana xxxxxxxx, bytem xxxxxxx, o přidělení bytu po paní xxxxxxxxx ke dni 1. 10. 2012 s finančním vypořádáním bytu.
Regulované nájemné v předmětném bytě činí 1.300,- Kč a bylo řešeno předplaceným nájemným. Ke dni 30. 9. 2012 bude činit zůstatek předplaceného nájemného 44.614,- Kč.
OI navrhuje předplacené nájemné řešit tak, že by nový nájemce pan xxxxxxxxx uhradil městu předplacené nájemné ve výši 44. 614,- Kč do 15 dnů ode dne předání nájemního bytu.
Město by pak s končícím nájemníkem paní xxxxxxxx vypořádalo předplacené nájemné do 30 dnů od ukončení nájemního vztahu, tj. město by do 30. 10.2012 a zaplatilo paní xxxxxxčástku 44. 614,- Kč. Nájemní smlouvu pro uzavření nového nájemního vztahu s panem xxxxxxx by vypracovala na základě mandátní smlouvy firma Baldex.
Po projednání rada města přijala
U s n e s e n í č. 592
I. b e r e n a v ě d o m í
ukončení nájemního vztahu k bytu č. 23, Rakovnická ul. 696, s nájemcem paní
xxxxxx výpovědí ke dni 30. 9. 2012 s tím, že panu xxxxxxxx
bude do 30. 10. 2012 vyplacen zůstatek na předplaceném nájemném ve výši 44.614,- Kč
II. s o u h l a s í
s pronájmem bytu č. 23, Rakovnická ul. čp. 696, o velikosti 2 + kk s příslušenstvím (půdní vestavba ) panu xxxxxxxx, toho času bytem xxxxxxxxxxxx od 1. 10. 2012
s tím, že nejpozději do 15.10.2012uhradí městu předplacené nájemné ve výši 44.614,- Kč
III. u k l á d á
starostovi města podepsat po jejím vypracování firmou Baldex novou nájemní smlouvu
s panem xxxxxxxxxx na byt č. 23, v Rakovnické ul. čp. 696.,trvale bytem
xxxxxxxxxxx s tím, že nejpozději do 15. 10. 2012 uhradí částku zůstatku předplaceného nájemného ve výši 44.614,- Kč
Pro toto usnesení hlasovali 4 členové rady města
6) Ukončení nájemního vztahu – nájem nebytových prostor v domě č.p. 646 Nové Strašecí
Dne 25. 6. 2012 byla na MěÚ doručena výpověď nájemní smlouvy ze dne 15. 10. 1995, ve znění pozdějších dodatků, jejímž předmětem je pronájem nebytových prostor v domě čp. 646 v Novém Strašecí. Citovaná nájemní smlouva je uzavřena mezi městem jako pronajímatelem, a Okresní pečovatelskou službou Nové strašecí, o. p. s., jako nájemcem. Výpověď je podána v důsledku úsporných opatření o. p. s.
Výpovědní doba je tříměsíční, započala běžet 1. 7. 2012 a skončí 30. 9. 2012.
Po projednání rada města přijala
U s n e s e n í č. 593
I. b e r e n a v ě d o m í
výpověď z nájmu nebytových prostor v domě čp. 646 v Novém Strašecí od Okresní pečovatelské služby Nové Strašecí, o. p. s., výpovědní lhůta skončí 30. 9. 2012.
Pro toto usnesení hlasovali 4 členové rady města
Různé
a) Dodatek č. 1 ke smlouvě o výpůjčce se společností Eko-kom, a.s.
Dne 17. 5. 2011 byla uzavřena smlouva mezi městem Nové Strašecí a společností Eko-kom, a.s. na vypůjčení 5ks nádob o objemu 1100l na vytříděný plast a 5ks nádob o objemu 1100l na vytříděný papír.
Vzhledem k realizovanému opatření ze září roku 2011, kdy došlo k zvýšení frekvence svozu papíru z 1x za 14 dní na 1x za týden, je nádob na tříděný odpad dostatek. V podmínkách společnosti EKO-KOM, a.s. je však podmínka, že nádoby lze použít pouze na rozšíření stávající sítě, nikoli na výměnu. Všechny nádoby tak nelze v „rozumné“ době zapojit do systému, a tak bylo se společností EKO-KOM dohodnuto, že budou 3ks nádob na separovaný papír vráceny.
Po projednání rada města přijala
U s n e s e n í č. 594
s o u h l a s í
s uzavřením dodatku č. 1 ke smlouvě o výpůjčce č. OS 2011 200 00177 se společností EKO-KOM, a.s., se sídlem Na Pankráci 1685/17,19, 140 21 Praha 4, ve věci zúžení předmětu výpůjčky nádob na tříděný papír o 3 ks.
Pro toto usnesení hlasovali 4 členové rady města
Další projednávané body bez přijatého usnesení:
- Veřejná zakázka „Svoz komunálního odpadu
- Obrubníky v ulici Čsl. armády
- Chodník v ulici Al. Jiráska a projekt veřejného osvětlení
- Změna projektu parkoviště v Křivoklátském sídlišti + plot
- Přechody pro chodce, koordinace značení TSNS a ADSUM
- Novostrašecký potok – znečištění
- Jednosměrná ulice, část Nádražní ulice
- Realizace altánku dobrovolníky
- Rudská – propojení na vodovod
Závěr
Místostarostka města RNDr. Libuše Vosátková ukončila jednání rady města ve 21:30 hod.
46. zasedání rady města se uskuteční
v pondělí dne 13. 8. 2012 od 17:30 hod.
RNDr. Libuše Vosátková v.r.
místostarostka města
Zapsala: Eva Videmannová, DiS., 1. 8. 2012